Páginas

2007/12/21

GABONETAKO JAIALDIA

Gaur Gabonetako jaialdia ospatu dugu ikastolan, maila bakoitzak zerbait prestatu du: abestiak, dantzak, txirula jo... eta guk, beste gauzen artean, bertso batzuk bota ditugu: Txanogorritxoren bertsio berriak. Bideo honetan aukera izango duzue ikusteko zein ondo egin dugun.
Jaialdi honen argazki gehiago ikastolako blogean aurki ditzakezue.



Hoy hemos celebrado el festival de Navidad en la ikastola. Cada curso ha preparado algo: canciones, danzas, concierto de flauta... y nosotros/as, entre otras cosas, una sesión de Bertsolaris. Tenéis la oportunidad de escuchar y ver lo bien que lo hemos hecho en este vídeo que hemos insertado. Los versos nos cuentan dos versiones modernas de Txanogorritxo.
En el blog de la ikastola podéis encontrar más fotos que hemos sacado en la fiesta de hoy.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo Olatz naiz:
Oso ondo pasa nuen jaialdian gehien bat bertsoak kantatzen.
Ondo izan.
Olatz F.Z de Pinedo 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo, Maider naiz 5.B-koa, oso ondo pasa nuen ostiralean jaialdian baina nire ustez ez zen beharreskoa bideoa gure blogean jartzea gainera gurasoak ez dira asko interesatuko bertsoaren gaitik; Ondo pasa, ZORIONAK ETA URTE BERRI ON!!!

Maider

Mertxe eta Karmele dijo...

Maider, nire ustez bideoa oso interesgarria da gurasoentzat, badakizu haiei asko gustatzen zaiela ikustea eta jakitea zer egiten duzuen. Ez da izango lotsatiak zaretela? Ba, primeran egin zenuten!
Ondo pasa eta Eguberri On!
Karmele

Anónimo dijo...

Epa Joyce naiz 5.B-koa, nire ustez gurasoek ez diote jaramonik egin gure mailako bertso jaialditxoari, eta Karmele, egia esanda, ez zen beharrezkoa bideoa blogean ezartzea, gure memoria erabiliz gogoratu al izango genuke (nahi dugunean).
ZORIONAK ETA URTE BERRI ON!!!

JOYCE 5.maila

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen jaialdi hartan eta oso polita iruditu zitzaidan nire gelako neskek egin zuten dantza.
Agur benur eta jan yogurte!

Maialen Pz.de Nanclares

Anónimo dijo...

Kaixo, jaialdian ondo pasatu genuen baina hoberena bertsoak izan ziren, urduri geunden eta ez zitzaigun oso ondo atera, baina onena ondo pasatu genuela izan zen.

Ibai eta Xabi.

Anónimo dijo...

Kaixo gu Mikel eta Beñat gara.
Oso errez ikasi genuen gure bertsoa.
Bideoan oso guapo ateratzen gara.
Asko gustatu zaigu jaialdia baino gehiago gustatu zaigu Karmeleren bideoa.Ikastolatik informatikan onena zara.
Beñat eta Mikel.

Anónimo dijo...

Kaixo gu Ane eta Olatz gara:
Oso ondo pasa genuen ikastolako jaialdian gehien bat dantza egiten,
ondo egin genuen ezta???
Bertsoetan ere primeran pasa genuen.

Ane G. eta Olatz F.

Anónimo dijo...

kaixo:
Ez zitzaigun asko kostatu abestia ikastea, baina azkenean ondo gelditu zitzaigun.

5.B-ko Ane B eta Janire

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan bertsoa egitea zeren kantatzea asko gustatzen zait.Ni hor nengoen Janirekin eta Andererekin. Agur
Unai