Páginas

2007/12/06

4. PROBA

Aipatu Olentzerori egingo zeniokeen galdera bat.

29 comentarios:

Anónimo dijo...

Aipatu Olentzerori egingo zeniokeen galdera bat.

Galdera asko ditut oraintxe buruan Olentzerori galdetzeko baina bati mugatu behar naizenez hona hemen: zer deritzozu gaur egun harrenbeste ugaldu diren tramankulu teknologikoei buruz?

JOYCE E.U. 5.B (2007-12-06)21:37

Anónimo dijo...

Aipatu Olentzerori egingo zenioken
galdera bat.

Galdera askoditut Olentzerori egiteko baina galdera bat aukeratu
dut,hona emen nire galdera: zer deriozu zure lanari?


MAIDER 5.A

Anónimo dijo...

Nik galdera asko egitea nahiko nuke, baina bat bakarrik egin behar denez pentsati nago "ZER GALDERA EGINGO NIOKE?" baliteke hau egingo niokeela: zergaitik erabaki zenuen umeei opariak urtero Gabon gauean ekartzea???

MADDALEN A. 5.B

Anónimo dijo...

Aipatu Olentzerori egingo zeniokeen galdera bat.
Nik galdera asko galdetuko niozke baina bat akeratu behar da,hau da:
Nola egin hal da EUSKAL HERRI guztia gau batean?
ANE GIL 5.B

Anónimo dijo...

Guk galdera asko galdetuko genuen baina bat idatzi behar da orduan bat jarriko dugu:

Orduz ondo ahilegatzen zara jende denei oparia eramatea?.

Itziar M eta Ixone G 5.A mailakoak

Anónimo dijo...

Galdera asko ditut baina bat bakarrik egingo dizut:Zuri opariak nork
ekartzen dizkizu?

Andoni 5.B

Anónimo dijo...

Galdera asko ditut buruan baina galdetuko dizut:zenbat urte dituzu?

Markel.U

Anónimo dijo...

Denbora asko daramat zuri galdera hau egiteko gogoarekin:
Zein da zure benetako izena?
Xabier.G

Anónimo dijo...

Nik galdera mordoa egingo nizkioke baina badago bat ez nuela utziko nire eskuetatik joaten, hau da:
- Nolatan eltzen zara gau bakar batean Euskal Herriko ume guztiei opariak ematera?

Anónimo dijo...

Galdera asko ditut baina bat esango dizut:
Gustatzen al zaizu ia Euskal Herri guztiak zure izena jakitea?
NAROA 5.B-KOA

Anónimo dijo...

Galdera asko ditut baina bat galdetuko dizut:
Nola banatu ahal dituzu Euskal Herriko ume guztiei opariak gau batean?

5.B-ko Ane B

Anónimo dijo...

Olentzero zu nola kabitzen zara tximiniatik hain potoloa izan da.
Olatz

Anónimo dijo...

Nik galdera mordoa egingo nizkioke baina badago bat ez nuela utziko inoiz nire eskuetatik hiez egiten, hau da:
- Nola ematen dizu denbora Euskal Herriko ume guztiei opariak emateko?

Maider 5.B

Anónimo dijo...

Nola banatu ahal dituzu gau batean hainbeste opari? Beñat-5.B

Anónimo dijo...

Aipatu Olentzerori egingo zeniokeen galdera bat.

Nik Olentzero aurrean banuke galdera asko egingo nioke baina bat bakarrik aipatu bhear bada tira ba hauxe egingo nioke:Nola egiten duzu urte guztietan Euskal Herriko tximinia denetatik satzeko?

Anónimo dijo...

Nolakoa da mendian bisitzea?



Xabi I 5.B

Anónimo dijo...

Ni galdera hau egingo nioke:
Zein da zure mendia? eta ere:
Kostatzen zaizu zure lana egitea?

5.Ako Aroa

Anónimo dijo...

Egia al da zuk 366 begi dituzula?

Ibai 5.B

Anónimo dijo...

Nahiz eta galdera honi ernatzuteko gogo handirik ez izan edo nire arazoa ez dela esan...
Zergatik ez zara pasatzen Afrikatik?

Anónimo dijo...

Zenbat lekutik pasatzen zara,bakarrik Euskal Herritik edo
leku gehiagotik?
Alberto eta Izhan 5.A

Anónimo dijo...

Nik galdera asko egingo nizkioke nire gabonetako Olentzerori baina badago bat ez dudala nahi beste inork galdetzea:
-Egin al duzu azterketaren bat Euskal herriko Olentzero izateko?

Maddi Aizpurua 5.B

Anónimo dijo...

Nik galdera asko egingo nizkioke nire gabonetako Olentzerori baina badago bat ez dudala nahi beste inork galdetzea:
-Egin al duzu azterketaren bat Euskal herriko Olentzero izateko?

Maddi Aizpurua 5.B

Anónimo dijo...

Ez dakit baino bueno ea -Nola joan hal zara egun batean euskal herritik, asto baten gainean?

Amaia l

Anónimo dijo...

Gabon gauean nork ez du bere herrian, auzoan edo familia giroan abesten?
Nagore 5.a

Anónimo dijo...

Galdera asko ditut,zuri galdetzeko,baina hauxe da bat:nola banatzen dituzu hainbeste opari gau bakar batean hain denbora laburrean?


IÑIGO ZUBIENDI. 5.B

Anónimo dijo...

Nola banatzen dituzu opariak hain azkar leku guztietara eta umeek zu ikusi gabe?


Mikel Rodriguez.

Anónimo dijo...

Nola lortzen duzu banatzea opariak Euskal Herri osoan?
Xabier Zaldibar

Anónimo dijo...

Aipatu Olentzerori egingo zenioken galdera bat.
Galdera asko ditut buruan oraintxe bertan, baina bat aukeratzekotan honakoa aukeratuko nuke: zuk besteok bezala elkartzen al zara zure familiarekin Gabonetan,opariak banatu eta gero?

Nerea 5ºA

Anónimo dijo...

Buruan galdera asko ditut baina galdera haugogokoena dut:Euskal Herriko zein probintzia duzu gogoko?
Jon5.A