Páginas

2007/11/09

N.R.G.

Eta izenburu hau?
Ba "Nuestra Revista Galáctica"ri dagokio. Gaztelania arloan, Unibertsoaren gaia aprobetxatuz, testu mota desberdinak landu ditugu: berriak, informazioaren laburpenak, elkarrizketak... eta gela bakoitzean, bi taldetan banatuta, bi aldizkari argitaratu ditugu. Espazioari buruzko informazioa nahi baduzu Ikastolako liburutegira jo eta han izango duzu ale bakoitzetik bat. Ah, eta denbora-pasak ere badituzte!


¡Qué título más raro! Pues sí, pero son las siglas de "Nuestra Revista Galáctica". En el área de Lengua Castellana, aprovechando el tema del Universo hemos trabajado diferentes tipos de textos: noticias, resúmen de textos informativos, entrevistas... En cada clase hemos editado dos revistas. Si quiéres ampliar tu información sobre el Espacio consúltalas, las encontrarás en la biblioteca de la Ikastola. ¡Ah, hasta tienen pasatiempos!

22 comentarios:

Mertxe eta Karmele dijo...

Bai lan bikaina egin duzuela! Kazetariak izateko prestatuta zaudetela argi dago.
Karmele

Anónimo dijo...

Kaixo Xabi naiz.Nire aldizkaria "Mirando al Universo" da eta denon lanarekin, oso polita geratu zaigu.Besteen aldizkaria(Mas que Universo)ezin izan dut ikusi baina uste dut oso polita izango dela.

Anónimo dijo...

Kaixo Ibai naiz.Gure taldearen aldizkaria "Mas quel Universo" da
eta denon lanarekin oso polita geratu zaigu.Besteen taldekoei ere
oso polita geratu zaie.

andoni dijo...

Kaixo, Andoni naiz. Bi aldizkari egin ditugu: "Mirando al universo" eta "Más que universo". Oso ideia polita izan da unibertsoari buruzko bi aldizkari egitea.

Anónimo dijo...

Kaixo, Xabier G. naiz.
Xabik esan duen bezala, aldizkaria oso polita geratu zaigu. Gainera, oso ondo pasatu genuen aldizkaria egin genuen bitartean.Besteen aldizkariak ere oso politak geratu ziren.
Zorionak guztioi!

Anónimo dijo...

Kaixo, Xabier G. naiz.
Xabik esan duen bezala, denon lanarekin lortu genuen aldizkaria egitea eta, oso ondo pasatzeaz gain, oso politak geratu ziren.
Zoriomak guztioi!
Xabier G.

Anónimo dijo...

Kurtso hasieratik unibertsoari buruz ibili gara Inguruneko klase emankizunetan. Halako batean liburuak aldizkari bat egiteko proposatu zigun, eta egia esan asko balio izan zaigu ,lehenik denon artean gauzak egiten ikasteko eta ondoren besteen iritziak begirune osoz gureganatzeko.Are gehiago, ongi baino hobeto gelditu dira aldizkariak.

Joyce,5.maila B

Anónimo dijo...

Aldizkariak politak direla ez dut zalantzan jartzen, baina komentarioak ere oso txukunak egiten dituzue, bai horixe!
Zuek bai, fenomenoak!

Joxe Amenabar

Anónimo dijo...

Kaixo ni Olatz naiz. Nire aldizkaria "Mas que uniberso" da .
Nire taldekideari, Maddi Aizpuari, eskerrak eman nahi dizkiot bere laguntzagaitik.
Olatz

Anónimo dijo...

Kaixo ni Markel naiz.
Nik egin dudan aldizkaria "Más que uniberso" da, niri asko gustatu zait eta besteena ere asko gustatu zait. Oso ondo iruditu zait Mertxek euki zuen ideia, oso ondo pasatu genuen aldizkaria egiten.

Anónimo dijo...

Kaixo Ane naiz, nire aldizkaria
"Mas que universo" da, nik Ibairekin berri bat egin nuen eta denen artean aldizkaria oso polita geratu zaigu.

Anónimo dijo...

Kaixo Beñat naiz.Gure taldearen aldizkaria deitzen da Mas que Uniberso.
Bi taldekoek lan asko egin genuen aldizkaria egiteko.

Beñat

Anónimo dijo...

Kaixo Naroa naiz,oso ondo pasatu genuen eta lan handia egin genuen. Problema asko izan genituen baina azkenean kompondu egin ziren.Gure aldizkaria MIRANDO AL UNIVERSO da.Besteek MAS QUE UNIVERSO egin zuten.

Anónimo dijo...

Kaixo Maialen naiz. Nire aldizkaria Mirando al Universo deitzen da.
Denok bat izan ezik lan asko egin genuen. Gure aldizkaria oso polita gelditu zen.

Anónimo dijo...

Lan asko egin genuen eta "revista galáctica" oso ondo geratu zaigu

Nerea eta Nagore

Anónimo dijo...

Kaixo ni Alberto naiz eta "El
Uniberso"ko aldizkaria egilea naiz.
Asko gustatu zaizkit guztien
rebistak unibertsoko gauza asko agertzen direlako eta oso-oso
politak dira.

Anónimo dijo...

Kaixo, Iñaki naiz. Nire aldizkaria "N.R.G UNIBERSO" da eta oso polita geratu zaigu denen lanarekin. Beste aldizkaria ere polita geratu zaie, oso pozik nago. Agur.

IÑAKI.

Anónimo dijo...

Gure aldizkaria oso polita da
besteak ere bai. Oso ondo gelditu zaigu. Nik berri bat idatzi dut.
Lorena

Anónimo dijo...

Kaixo:ni Amaia naiz. Nire aldizkaria N.R.G.UNIVERSO da. Asko dibertitu ginen eta oso lan polita egin genuen.Ni entrebista bat egin nuen.


Amaia Salazar

Anónimo dijo...

Zer moduz!
Gu Ainhoa eta Haizea gara.
Lan pila bat egin genuen,azkenan bi
aldizkari egin genituen sorte txarrez talde dezberdinetan egon ginen baina primeran pasatu genuen.
Gure aldizkariak hauek ziren:
el uniberso eta la revista espacial.

Anónimo dijo...

Kaixo, gu Maddi Aiz eta Olatz gara.
Gure aldizkaria "MAS QUE UNIVERSO"
oso polita da guretzat.Ordu asko eman genituen aldizkaria egiten.
Laister arte.
Maddi eta Olatz

Anónimo dijo...

Kaixo ni Maider naiz 5.B-koa.
Oso politak geratu zaizkigu talde gustiei aldiskaria eta batez ere eskerrak eman nahi dizkiot nire laguntzaileari,Naroari,segi horrela Naroa gustiok laguntzeko prest.
Beno aio, eta beste bat arte!!!