Páginas

2007/11/08

COLLAGE

Asteartean, arratsaldez, Unibertsoari buruzko Collage bat egin genuen taldeka. Denetatik erabili genuen: kartulina, egunkariak, plastilina, margoak, plastikozko ontziak... Oso lan politak egin genituen. Hemengo argazkian bi bakarrik agertzen dira, baina guztiak ikusi nahi badituzue etorri ikastolara, pasabidean daude eta.En el pasillo de la ikastola están expuestos los Collages que hemos realizado sobre el Universo. Aquí sólo aparecen dos, pero podéis venir a ver los demás trabajos cuando queráis.

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo, Xabier G. naiz.
Oso ondo pasatu genuen "COLLAGE" ekintza egiten eta, egia esan, uste baino hobeto atera zitzaigun.
Xabier G.

Anónimo dijo...

Kaixo Naroa naiz.Oso ondo pasatu genuen collagea egiten .Asko kostatu zitzaigun eta barre asko egin genuen; ez zen oso ondo geratu baina pena merezi izan zuen.

Anónimo dijo...

Kaixo, Maddalen Arrausi naiz.
Oso ondo pasatu nuen "collage" egin
genuenean.Barre asko egin genituen,
"zuk hau ekarri" "ez, hau ez,zuk ekarri bestea". Azkenean oso ondo gelditu zen. Nik, Andere, Ane G. eta Maddi Are.rekin egin nuen.

Anónimo dijo...

Kaixo artistak! Zuek bai fenomenoak zaretela! Oso lan politak egin dituzue eta, gainera, nola apaindu duzuen gure pasabidea!
Segi horrela!

Joxe Amenabar

Anónimo dijo...

Kaixo,Janire naiz,asko gustatu zait egin dugun "Collagea".
Lan polita iruditzen zait,beste material batzuekin planetak eta hainbat gauza egitea.

Anónimo dijo...

kaixo.
Hau da gure posterra,
eta asko gustatu zait

Anónimo dijo...

kaixo ni Aroa naiz.
Egin genituen muralak politak dira
denak premio bat merezi dute.

Anónimo dijo...

Kaixo gu Dani eta Oscar gara.
Asko kostatu zitzaigun "COLLAGEA" bukatzea.Oso ondo pasatu genuen,
eta gainera ondo atera zitzaigun.

Dani eta Oscar.

Anónimo dijo...

kaixo,Aitor naiz.
Au nire posterra da.

Anónimo dijo...

Kaixo ni Julen naiz.
Mural hau niri asko gutatzen zait eta goikoa ere gustatu zait.

Anónimo dijo...

Kaixo Igor naiz: Oso ondo pasatu nuen gaztelaniako aldizkaria egiten. Informazio asko aurkitzen da .

Anónimo dijo...

Kaixo Beñat naiz.
Oso ideia polita izan duzu Karmele.
Asko kostatatu zitzaigun marrazkia egitea baina ala ere asko gustatu zait.


Beñat