Páginas

2007/10/11

ZUHATZA UHARTEA

Irailaren 26, 27 eta 28an Zuhatzara joan ginen. Nahiz eta arazo batzuk eduki eguraldiarekin primeran pasatu genuen. Ur-ekintzak eta tailerrak egin genituen, bapo jan genuen eta egurrezko etxola polit batzuetan nahiko ondo egin genuen lo . Hona hemen ateratako argazki batzuk:



Los días 26, 27 y 28 de septiembre estuvimos en la isla de Zuaza. Aunque el tiempo no nos acompañó nos lo pasamos estupendamente. Realizamos actividades acuáticas y diversos talleres. Además de comer mucho también dormimos bastante en unas preciosas cabañas de madera. He aquí algunas de las fotos que sacamos.

22 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo Maider naiz,oso polita iruditu zitzaidan Zuhatzako irla
eta oso oso ondo pasatu nuen.
Ur ekintzetan oso ondo pasa nuen batez ere pedaloetan.

Anónimo dijo...

Unai naiz :zuhatzan oso ondo pasatu nuen baina bakarrik azken egunean eguraldi ona egin zuen.

Anónimo dijo...

Ni Mikel naiz eta oso ondo pasatu nuen. Janaria oso ona zegoen eta uretako ekintzetan oso ondo pasatu nuen eta afaltzeko postrean beti txokolatezko Kopa zegoen

Anónimo dijo...

kaxo Naroa naiz,oso polita iruditu zitzaidan Zuatzako irla,oso ondo pasatu nuen baina janaria oso txarra zegoen, uretako ekintzetan oso ondo pasatu nuen pedaloan batez ere.

Anónimo dijo...

kaxo Naroa naiz,niri asko gustatu zitzaidan Zuatzako irla oso polita zen.Janaria ez zen ona oso txarra zen.Ur-ekintzetan oso ondo pasatu nuen pedaloan,optimisean etb.

Anónimo dijo...

Kaixo ni Xabier G. naiz eta oso ondo pasatu nuen zuhatzan, baina Naroarekin ados nago janaria nazkagarria zegoen.

Anónimo dijo...

Kaixo ni Olatz naiz,oso ondo pasa nuen Zuhatzan gehien bat ur-ekintzetan.
Nire ustez janaria nahiko txarra zegoen, baina postreak onak.

Anónimo dijo...

kaixo Ane naiz,oso-oso ondo pasa nuen Zuhatzan batez ere pedaloan baina txarrena izan zen hotz HANDIA egin zuela!!!janaria nahiko ona zegoen, jendeak esaten du ezetz,baina niretzat bai

Anónimo dijo...

Ane B. naiz,Zuhatzan oso ondo pasatu nuen, janaria ona zegoen baina eguraldi txarra egin zuen eta ur ekintzak egiteko hotza pasatu nuen azken eguna izan ezik.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen Zuhatzan lagunekin ur-ekintzetan, gehien bat pedaloan Naroa,Ane B eta Maialenekin.
Maddi

Anónimo dijo...

Kaixo ni Maddalen naiz.
Oso oso ondo pasatu nuen Zuhatzan:
kanta berriak ikasi genituen,ezagu-
tzen ez genituen jolasetan jolastu
ginen eta dibertigarriena uretako
ekintzak izan ziren pedaloak batez ere Andere,Maddi eta Anerekin.

Anónimo dijo...

Kaixo:
Izhan naiz oso politak dira argazkiak gaixorik nengoen eta ez nintzen joan.

Anónimo dijo...

kaixo...... denoi ni Julen naiz gosaria oso ona zegoen eta Zuhatzakoa oso dibertigarria izan zen

Anónimo dijo...

Itzi eta Ixone gara.
Oso ondo pasatu genuen eta ur ekintzak oso ondo egon ziren .
Lastima, Ixone ez zen joan.
Ixone
eta
Itzi.

Aio lagunak

Anónimo dijo...

Kaixo.
Ni Jon naiz.
Zuhatzan oso ondo pasatu nuen.

Anónimo dijo...

kaixo:
Amaia L naiz,oso politak izan ziren
nire uztez ur ekintzak Hoberenak eta bikain pasatu nuen.

Anónimo dijo...

kaixo ni haizea naiz eta oso ondo pasa nuen Zuazan gehien gustatu zitzaidana ur ekintzak izan ziren.

Anónimo dijo...

Kaixo lagunak!!! oso ondo pasatu dut ZUHATZAN bueno janaria ez zegoen oso ona.Ondo pasa eta agur.

IÑAKI

Anónimo dijo...

kaixo lagunak!!!
janaria ez zigun asko gustatu .
baina ur ekintzak asko gustatu zitzaiskigun
ainhoa eta goizane

Anónimo dijo...

kaixo,Iñaki naiz eta oso ondo pasatu dut ur ekintzetan:Pedaloan,arraun eta optimisean eta niretzat hoberena optimis izan da zeren ilearekin ura ukitu nuen.Agur eta ondo pasa.

IÑAKI

Anónimo dijo...

Zuhatzako irtenaldiari buruzko inkesta bukatu duzue eta emaitzak oso onak izan direla dirudi. Beraz, errepikatzeko moduko ekintza dela ematen du. Segi horrela.
Joxe Amenabar

Anónimo dijo...

Hola:
Soy dounia y soy la hermana de aroa. Me an gustado mucho las fotos de zuaza.Agur eta musu bat.