Páginas

2007/10/23

BERTSOLARITZA

Aurten, 5. mailako ikasleak Bertsozale Elkarteak antolatzen duen bertsolaritza ikastaroa egiten ari gara, urritik maiatzera bertsolari baten laguntzaz : Oihane Perea , Arabako bertsolari txapelduna . Gela barruko lana izango da, bertsoak kantatzen, neurtzen, osatzen eta asmatzen. Hamabostero ordubeteko saioa emango diogu zeregin honi. Horretarako bereziki prestatutako liburuxka bat erabiliko dugu: Ni ere bertsolari.
Blog honetako eskuineko aldean, Loturen Hodeia atalean (Bertsolaritza), Bertso eskolako Web orrialdeko jolasak aurki ditzakezu. Ondo pasa jolasten!


Este año los alumnos/as de 5ºestamos realizando un curso de Bertsolaritza. Hemos comenzado en octubre y durará hasta mayo. Una vez cada quince días viene Oihane Perea, campeona de Bertsolaris de Alava, a enseñarnos a cantar, medir, completar e inventar versos. Para esta actividad utilizamos un cuadernillo : Ni ere bertsolari.
En la columna derecha de este Blog, en el apartado de Loturen Hodeia (Bertsolaritza), hay un enlace en el que se encuentran juegos de la Web de la escuela de bertsolaris.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Oso ondo pasako duzue Oihanerekin,
bertsolaritzan,eta gainera asko ikasiko duzue.

Itziar Iñiguez de Heredia 6.c

Anónimo dijo...

Seguru nago asko ikasteaz gain primeran pasatuko duzuela Oihanerekin. Gurekin iaz egon zen eta asko gogoratzen dugu. A ze nolako poza eman zigun Arabako Txapelketa irabazi zuenean!
Joxe Amenabar

Anónimo dijo...

OSO MAJUA DA ,ETA ONDO PASATZEN DUZU BERAREKIN .FARREGARRIA DA.AMAIA L

Anónimo dijo...

Oihane oso majua da eta asko ikasten ari gara berarekin.
gainera arabako txapelduna da.
Aio lagunak :
Itziar Matìas 5.a maila

Anónimo dijo...

Kaixo!
Ohiane oso pozik nago zurekin ikasten. Oso ondo pasatzen dut.
Horrela segi!

Maider Martinez

Anónimo dijo...

Kaixo ni Iñigo Zubimendi naiz,eta Ohiane oso irakasle ona da. Bertsolaritzan asko ikasi dugu, eta oso ondo pasatu dugu berarekin.
Eta seguru nago bertsolari oso ona izango dela.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatzen ari naiz.
Ohianerekin (Arabako txapelduna)
gauza asko ikasten ari gara, eta
oso jatorra da.


Beñat

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu dut Ohianerekin oso jatorra da eta oso pozik gaude gure irakaslearekin.

ZORIONAK OHIANE!

Xabier G