Páginas

2007/10/16

TAILERRAK

Badira urte batzuk gure ikastolan tailerrak martxan jarri zirela. Aurten ere 5 eta 6.mailakoak asteartero elkartzen gara ekintza dibertigarriak praktikatzeko. Guztira 7 tailer egingo ditugu ikasturtean zehar, era guztietakoak. Berrikuntza batzuk baditugu eta espero dugu beti bezain gustura aritzea aurten ere. Honako hauek izango dira: liburutegia, sukaldaritza, marrazketa, joskintza, jolasak, eskulanak eta esperimentuak.





Hace ya algunos años que nuestra ikastola puso en marcha las actividades denominadas talleres. Este curso los-as de 5º y 6º nos juntamos todos los martes por la tarde para realizar esta actividad. Tenemos un total de 7 talleres por los cuales pasarán todos-as los alumnos-as del tercer ciclo. Algunos talleres son novedad y esperamos que sigan siendo del agrado de todos-as. Este año practicaremos experimentos, biblioteca, cocina, dibujo, costura, juegos y manualidades.

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Zorionak tailerrean "gazta pastela" egin zenutenei. Gaur zati bat jan dut eta izugarri ona zegoen.
Errezeta eman behar didazue etxean prestatu ahal izateko.

Mertxe

Anónimo dijo...

Lehenengo egunean egin genuen limoizko mousa oso ona zegoen zorionak Aitziber!
Markel

Anónimo dijo...

Kaixo ni Xabier G.naiz, eskerrik asko Mertxe mezuagaitik baina eskerrak eman Aitziberri berak esan zigulako errezeta.
JA JA JA JA!
Zorionak Aitziber.

Anónimo dijo...

kaixo ni Ibai naiz sukaldaritza
tailerretan oso ondo pasatzen
ari naiz. Lehenengo egunean
limoisko mousa egin genuen eta oso
ona zegoen.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatzen ari gara esperimentuetan.Momentuz egin ditugun gauzak oso polita izan dira. Oso ondo asmatu duzu esperimentoa Mertxe.
Beñat.

Anónimo dijo...

Kaixo ni naiz Iñigo Z. tailerretan eskularru bat josten ari gara eta oso gustura gaude.

Anónimo dijo...

kaixo:
Itzi eta Ixone gara.
Elkarrekin gaude tailerretan.
Gauza asko egiten dugu tailerretan(eskulanak)
Aio lagunak:
Itzi
eta
ixone

Anónimo dijo...

kaixo:
Ni Izhan naiz sukaldaritza tailerrean nago limoiezko mussa
egin genuen eta gaztazko pastela ere dena oso ona zegoen
JE,JE
oso errezeta onak aukeratu dituzu Aitziber.Eskerikasko.

Anónimo dijo...

kaixo: Nerea naiz eta esperimentu tailerran nago,oso ondo pasatzen ari naiz

Anónimo dijo...

kaixo: Nagore naiz eta tailerretan eskulanetan nago, gauza asko eta politak egiten ditugu Irantzurekin.

Anónimo dijo...

kaixo maider naiz.
Ni tailerretan eskularru bat josten ari naiz.
Gaztazko tarta probatu nuen .Ikaragarri gustatu zitzaidan!

Anónimo dijo...

Kaixo guztioi, sukaldaritza tailerreko chef-a naiz eta errezetak etxean egitera animatzen zaituztet. On egin!
Aitziber