Páginas

2008/05/18

JAIALDIA

Aurten gure ikastolak 25 urte betetzen duenez ekintza asko antolatzen ari dira, haien artean, atzo, larunbatean, egin genuen jaialdia. Oso ikusgarria izan zen, pertsona askok parte hartu genuen: ikasleak, ikasle ohiak, gurasoak, guraso ohiak, irakasleak ... eta denetatik ikusteko eta entzuteko aukera izan genuen : kontzertua, dantzak, bertsoak, abestiak ... Ziklo bakoitzak zerbait prestatu zuen jaialdirako, guk txirula jo genuen eta gero irakasleei buruzko bertso batzuk abestu genituen. Primeran egin genuen!
Jaialdiaren argazkiak laster Arantzabelako blogean agertuko dira.
Hemen jarri ditugu bota genituen bertsoak:


Este año nuestra ikastola cumple 25 años y por tanto se están preparando diferentes actividades, entre ellas el festival que se ha celebrado este sábado. ¡Fue impresionante! En él tomamos parte alumnas/os, ex alumnas/os, madres, padres, profesoras/es, ... Tuvimos oportunidad de ver y oir actuaciones de música, danza, canciones, versos ... Todos las/os alumnas/os de cada ciclo participamos, nosotros tocamos la flauta y después cantamos unos versos sobre las/os profesoras/es.
Toda la actuación fue estupenda y lo hicimos muy bien. Las fotos de la actuación se publicarán en el blog de la Ikastola.
Aquí hemos puesto los versos que cantamos.

15 comentarios:

Anónimo dijo...

Nik ezin izan nintzen joan, baina besteek esan zidaten oso dibertigarria izan zela jaialdia. Joyce

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen eta asko disfrutatu nuen baina lehenengo zatia ez nituen umeeak ikusi baina bigarrenean bai.
Andoni.

Anónimo dijo...

Kaixo ni Xabier Gullón naiz, oso politak izan ziren bertsoak eta uste dut irakasleei eta ikusleei ere asko gustatu zitzaizkiela, Serapiok bete-betean asmatu zuen baina bai haur hezkuntzakoak bai lehen hezkuntzakoak bai dantzakoak eta bai korua orkestrarekin paregabe egon ziren.
Urtero egin behar litzateke
25.urteaurreneko bezalako jai bat.
Agur!!!

Anónimo dijo...

Jaialdian oso ondo pasatu genuen.
Jaialdia oso luzea izan zen entzuten gendeunean gusanito pakete bat aurkitu genuen.Txirula ondo jo genuen eta bertsolaritza ere ondo kantatu genuen.

Beñat

Anónimo dijo...

Egon al zarete Arantzabelako 25. urteurreneako jaialdian? gu bai eta oso ondo pasa genuen. Denetarik egon zen:
abesbatza,dantzak,txirulaz jotako abestiak eta batez ere bertsoak
24 bertso abestu genituen
5.mailako ikasleek arantzabela guztiko irakasleei buruzko bertsoak abestu genituen.Argazkiak ere pantaila handi batean arantzabelako 25 urteetako argazkiak atera ziren jaialdi bukaeran eta agur agur ilargira noa abestu genuen.


Maddi Arenaza

Anónimo dijo...

Jaialian oso ondo pasatu nuen baina bertsolaritzan pixkat desafinatu egin genuen,asko gustatu zitzaidan musikariak eta dantzariak gainera farre asko egin genuen.
Mikel R.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen jaialdian.
Gauza asko ikasi nituen Arantzabelari buruz,argazkien bidez eta hitzekin. Bi ordukoa izan zen,baina niri oso motza iruditu zitzaidan.Musika,dantzak eta abestiak entzun genituen.Berriro errepikatu nahi nuke,baina asko falta da.
AGUR

JANIRE

Anónimo dijo...

Kaixo denoi:
25.urteurrenaren jaialdira joan ginen eta oso ondo pasa genuen.Arratsaldeko 19:00etan hasi zen eta 21:00bukatu zen.Jende asko joan zen gu eta Arantzabelako beste umeak ikustera.Asko txalotu ziguten,txirula jo eta bertsoak abestu genituelako.Gauza asko egon ziren,denetarik:dantzariak,abes-
batza,txistulariak...Dena oso dibertigarria izan zen!Espero dugu beste jaialdi bat egotea.

Agurrrrrr!!!

Ane G.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu genuen gainera nire Aitona ikusi nuen. Pilota, putxe eta horrelako gauzetan jolastu genuen.

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok!
Oso polita izan zen jaialdia eta gainera Arantzabela ikastolak ongi mereziak zituen 25 urte.
Guk bertsoak kantatu genituen eta nahiko ondo atera zitzaizkigun!
Txirularekin Uso zuria jo genuen.
Nahiko barre egin zuten Puriren bertsoarekin!
Maddi Aizpurua

Anónimo dijo...

Kaixo lagunak:
Zer moduz pasa zenuten Aratzabela ikastolako jaialdian? Nik oso ondo pasa nuen.
Guk lagunekin bertsoak egin genituen, nahiko ondo atera zen baina gure taldean bakarrik Maddalen Arrausiri entzuten zitzaion, baina berak oso ondo egin zuenez... Bertsoekin lotuta uste dut ere gurasoek ez zutela oso ondo ulertu Pello irakaslearena.
Nereak esan zuen oso ondo jo genuela txirula eta nik berdina uste dut!
Espero dut beste urte batean beste jaialdi bat egitea.

Olatz

Anónimo dijo...

kaixo:
ni ez nintzen joan ez nuelako sarrerarik. baina kontatu didatenez oso polita izan dela uzte dut eta ere esan didate pixka bat aspergarria izan zela. pena ematen dit ez joatea. agur eta jan yogur!!!


Aroa 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo !!
Niri gustatuko zitzaidan jaialdira joan baina ez zin nuen,
baina esan didaten oso ondo egon zela . agur !

itziar

Anónimo dijo...

Kaixo denoi:
Nik ez dut esango oso ondo pasatu nuela, zeren ez zen hain gutxi izan.Egia esan, mundiala izan zen!!
Beste guztiek esan duten moduan, gauza pila bat egon ziren: dantzariak, abesbatzakoak, bertsolariak eta txirulariak, hau da, gu; danborrada...
Bertsoak oso ondo egon ziren, baina niri, batzuk, oso altu kantatu nuela esaten zidaten eta beste batzuk, berriz, primeran egin nuela eta niri esker ulertu zirela bertsoak.Nori sinistu?
Ea holako beste jaialdi bat antolatzen duzuen!
Urren arte:

MADDALEN ARRAUSI

Anónimo dijo...

Bikain pasatu nuen,eta esan ziguten bertsoak oso ondo atera zitzaigula.baina ikastolako fetako
argazkietan ez naiz ateratzen eta nire iritzia da demok atetatzen gara de inok ez.
Eta temas aldatuta 50 urte betetzen dituenean ikasto gustatuko litzairake
presentatzea jaialdia.


Nerea Marquinez 5.A