Páginas

2008/05/23

GORBEIA INGURUAK



Foru Aldundiaren"HARA BADA, ARABA DA"programak Gorbeia inguruak ezagutzera gonbidatu gaitu. 5.A-koak ostegunean eta 5.B-koak ostiral honetan joan gara. Lehenengo Olleriasera joan gara eta han Euskal Buztingintza Museoa ezagutu dugu; ondoren, Murgiara abiatu gara eta hamaiketakoa jan ostean Eztiaren Museoa bisitatu dugu. Euria hasi duenez Izarra aldera abiatu gara frontoietan bazkaltzera. Arratsaldean atertu duenez Goiuriko Ur-jauzia ikusteko aukera izan dugu. Bidaian oso ondo prestatuta zegoen gidari bat izan dugu: Eneritz.

El programa "HARA BADA, ARABA DA" de la Diputación Foral nos ha invitado a conocer las estribaciones del Gorbea. Primero hemos ido a Ollerias a visitar el Museo de Alfarería Vasca; a continuación nos hemos dirigido a Murguía y después de almorzar hemos visto el Museo de la Miel. Como ha comenzado a llover hemos ido a comer a los frontones de Izarra. Después hemos tenido suerte con el tiempo y hemos ido a ver la Cascada de Gujuli. Durante todo el viaje hemos contado con la compañía de una guia: Eneritz

24 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasa dut Gorbeia Parkeko ibilaldian, gehien gustatu zaidana... zer izan da
a bai den-dena!
Gujuliko urjausian farre asko bota ditugu ume eta andereño guztiek, zeren monitoraren, Eneritzen telefonoak azalpen erdian jo du eta hartzerakoan, Eneritzek, esan du:
Kaixo Txutxin! eta guztiok farrez lehertzen hasi gara.
Autobusean, bueltan, gure atzean zeuden mutilak grazia pixkat emateko, Txutxin eta bere familia marraztu dute horri batean eta gero "el chiki-chiki" beharrean "el chuki-chuki" idatzi dute, eta kantatzerakoan autobus guztia farrez hasi gara.
beno eta hau izan da guztia Gorbeia Parkean.
Agur!

Maider 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo ! Gorbeian oso ondo pasatu genuen, eguraldia oso ona zegoen eta gauza asko ikasi genituen , nik gujiliko ur-jausian ya egonda negoen ere murgian .Argazkiak oso politak daude .
Espero dut 4. mailakoak 5. mailan joatea , oso ondo segoen . Agur
Itziar 5.A-koa

Anónimo dijo...

kaixo:
Gorbeian oso ondo pasatu nuen, ollerian buztinari buruz asko ikasi nuen eta eztiaren museoan eztiari eta erleei buruz ere asko ikasi nuen. Dena oso dibertigarria zen. Agur eta jan yogur!!!

Anónimo dijo...

Epa lagunak!
Gure klasea Gorbeiako parke naturalera joan zenean, oso ondo pasa genuen...nik behintzat.
Lehenengo, Olleriasen egon ginen,
gauza pilo bat ikusi eta ikasi
genituen, eta gainera, gehien gustatu zitzaidan museoa izan zen; asko harritu ninduelako Blankak( han zegoen neskak)egin zuena.
Gero, Murgiara joan ginen eztiaren museoa ikustera, hori ere ez zen gaizki egon, eta gainera, boli-
grafo bat eman ziguten.
Ondoren, bazkaltzera joan ginen eta barre asko egin genituen guztiok batera.
Eneritzi, gure monitorari, itxoiten geunden bitartean, boleran geunden, denok denoi animatzen.
Azkenik, ur jauzia ikustera joan ginen eta bidetik, askok, niri begiratzen zidan bi txori ezberdinen soinua egiten nuelako.Batzuk esan egiten zidaten, ea nola egiten nuen; baina beste batzuei aurpegian ikusten zitzaien, nolako aurpegiak jartzen zituzten!Ikusiko bazenituzte. Eta gauza gehiago ere gertatu ziren.
Edonork esango zuen bezala, egun izugarria izan zen. Barkatu hainbeste idazteagaitik eta agur!

MADDALEN

Anónimo dijo...

kixo ba bueno nik uste dut ez dudala
irabasiko baina bueno
aber zer gertatzen da nik pasatu nuen super ondo ez dakit besteak nola pasatuko zuten bueno nik beintzat surer ondo pasatu nuen eta gainera asko ikasi nuen adibides erleak bere lana zutela...

Unai Romero

Anónimo dijo...

aroa naiz hirugarren iruzkina ni egin dut eta aztu zait izena ipintzea. barkatu. agur.

Anónimo dijo...

kaixo:
Galdera bat:

lehenengo argazkian zer da atzean dagoen borobil ori???
agur!!!


Aroa 5.A

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasatu nuen Gorbeian eta gainera gauza asko ikasi nituen, gauza hoiek nola egiten zuten zeramika, erleek zembat produkto ematen dituzten eta zeintzuk diren...ziren.
Nik 4.mailakoei joatea gomendatzen diet.
beno gero Goiuri-ko ur-jauzira joan ginen eta gauza asko ikasi nituen Goiuriko ur-jauziari buruz adibidez Goiuriko ur-jauzia 101 metrotik jausten dela ura...
Hango andereñoa Eneritz zen eta oso majua zen,eta baita ere Txemi zegoen autobuseko gidaria zen.
guk 5.A-ko haurrak Izarran jan genuen eta 16:00 autobusera joan ginen Gasteizera (Arantzabelara) itzultzeko.Beno hau da dena Gorbeiako Parkean egin duguna 5.A-ko haurrak.
Agur!





Maider 5.A

Anónimo dijo...

Epa zuek!
Ai!!!Gorbea, bizkaitarrekin borrokan egiteko saria, primerakoa izan zen, baina nahiko nuke museo etnologikoa ikusi bagendun,interesgarria zirudien.
JOYCE

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen oso polita izan zen Goiurko ur-jauzia ematen zuen eroriko ginela oso liluragarria izan zen.




Oscar 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasatu genuen, Olleriaseko museoa eta tailerra oso polita eta interesgarria izan ziren. Murgiako eztiaren museoa piskat bat aspergarria eta simplea izan zen, baina asko ikasi genuen eta Gujuliko ur-jausia oso polita eta ederra izan zen eta bere inguruak oso politak ziren.

Ada 5.A

Anónimo dijo...

Egun horretan oso ondo pasatu
genuen eta gauza asko ikasi genituen.Baina gehien gustatu zitzaguna jateko orduko kolunpioetan jolastu genituen jokuak izan ziren.

Lorena.

Anónimo dijo...

Gu Olleriasen egon ginen eta zoragarria iruditu zitzaigun.
Oso ondo pasatu genuen.
Gero Murgiaren eztiaren museoan egon ginen.
Ondoren Goiuriko ur-jausietara joan ginen,IKUSGARRIA izan zen.
Eta azkenik Izarrako parke batera jatera joan ginen.

Izhan eta Dani Arantzabela 5.A

Anónimo dijo...

Nik oso ondo paasatu nuen,hango monitorea Eneritz zen eta oso majua zen.Guztatu zitzaidan zeramika nola egiten zuten ikustea,eta hurrengo urtean asmoa dut zeramikara apuntatzea.Asko guztatu zitzaidan Goiuriko ur-jusia
101 metrotik behera jausten dela eta oso-oso polita zela.Eta oso ondo pasatu nuen, eta gainera ezagutu nuen herri batzuk.



Amaia l. 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo lagunak!
Oso ondo pasatu genuen Olleriaseko Euskal Eltzegintza Museoan,eta oso
ikaragarria iruditu zitzaigun zeramikak nola hartzen zuen forma,baina asko gustatu zitzaigun ere erleen museoa eta Goiuriko ur-jauzia!
Ikusgarria eta polita iruditu zitzaigun nola jausten zen ura ur-jauzitik.
Jatera joan ginen parke batera eta oso ondo pasatu genuen irtera osoan.
Agur eta beste batera arte.

Alberto eta Iñaki 5.A.

Anónimo dijo...

kaixo! gu Goizane eta Ainhoa gara.
Gehien gustatu zitzaiguna buztingintzako museoa izan zen.
Goiuriko ur-jauzia begiratokitik oso ondo ikusten zen benetan paisai polita.
Autobusean Eneritzek azalpen asko eman zigun; benetan interesgarriak

Ainhoa eta Goizane

Anónimo dijo...

kaixo! Ixone eta Nagore gara.
Gorbeian gehien gustatu zitzaiguna
eltze museoa da eta jan genuen lekua. Eta ez ahaztu jan eta gero jolastu genuen eta primeran pasatu genuen.
Agur!!!!!
.
Nagore eta Ixone 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo:
Irteeran oso ondo pasatu genuen, eta gauza asko ikasi eta ikusi genituen:
Goiuriko ur-jauzia eta bere inguruak, Euskal eltzegintzaren museoa eta tailerra, eta azkenik eztiaren museoa. Dena oso polita izan zen, eta gainera eguna oso atsegina izan zen.Izarra izeneko herri batean jan genuen. Bukatzeko autobusean etorri ginen abestiak abesten.

Amaia S. eta Haizea

Anónimo dijo...

Kaixo:
Irteeran oso ondo pasatu genuen, eta gauza asko ikasi eta ikusi genituen:
Goiuriko ur-jauzia eta bere inguruak, Euskal eltzegintzaren museoa eta tailerra, eta azkenik eztiaren museoa. Dena oso polita izan zen, eta gainera eguna oso atsegina izan zen.Izarra izeneko herri batean jan genuen. Bukatzeko autobusean etorri ginen abestiak abesten.

Amaia S. eta Haizea

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok!
Asier naiz, oso ondo pasatu genuen eltzegintzaren museoan,eztiaren museoan eta Goiuriko ur-jauzian.
Autobusean oso ondo pasatu genuen,Eneritz oso simpatika zen.
Ondo bazkaldu genuen eta azkenean bueltatzerakoan ikastolan saskibaloian jolasten egon ginen eta pizkat nekatuta geuden.

Agur! Asier 5.A

Anónimo dijo...

kaixo!
Oso ondo pasatu nuen Olleririasen,gehien gustatu zitzaidana izan zen Blankak oso azkar egiten dituela bustinezko gauzak.Eta ez zitzaidana asko gustatu izan zen azterketa egitea eta erleen museoa
Agur!!!

Nerea Marquinez 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo lagunak,
oso ondo pasatu nuen nire klasekoekin Gorbeia parkeko ibilaldian, asko ikasi genuen:
Zeramica noiz hasi zen egiten eta nola egiten zen, erleek nola lan egiten zuten ...
Gure andereñoa, Eneritz, oso majua zen eta asko zekien Gorbeiako Parkeari buruz.
Gujuliko urjauzia ikusi genuenean oso polita iruditu zitzaigun
hasten zen lekutik 100 metroko jaitsiera zegoelako.
Serapio ere etorri zen gurekin.

AGUR. Aitor 5.A.

Anónimo dijo...

Guk oso ondo pasatu genuen Gorbeian. Oso polita zen eztiaren museoa, eta baita zeramika museoa ere.
Baina gehien gustatu zitzaiguna zeramika museoa izan eta eztiaren museotik, landareen usaina...
Agur

Yeray eta Julen 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo nik Lorena naiz
eta oso ondo pasatu
nuen eta irabaziko dut !