Páginas

2009/05/08

IZOTZ PISTAN




Aste honetan Baskoniaren Bahk izeneko kirol instalazioetan egon gara irristaketa ikastaroa egiten. Baina aurtengo ikastaroa ez da, aurreko bi urteetan bezala, irristaketa ikastaroa izan, "Izotz gaineko kirol anitzeko jarduera" baizik. Beharrezko trebeziak aurretik geureganatuak genituenez, pauso bat aurrera egin dugu eta hainbat kirol probatu ditugu: irristaketa artistikoa, abiadurako irristaketa eta hockeya. Gainera ez dugu istripu larririk izan eta gustura gaude esperientziarekin.

Esta semana hemos asistido diariamente a las instalaciones del Bahk para realizar un curso de patinaje sobre hielo, pero este año no a un curso de iniciación al patinaje, sino a uno de "Multideporte sobre hielo". Dado que las habilidades básicas se nos suponen después de dos años de cursillos, nos hemos lanzado a probar distintas modalidades sobre hielo: patinaje artístico, velocidad y hockey. Además, no hemos tenido que lamentar lesiones ni accidentes de consideración, por lo cual la experiencia ha resultado muy positiva.

21 comentarios:

Anónimo dijo...

kaixo.
nik oso ondo pasa nuen eta gainera asko ikasi nuen Asierrekin eta Pablorekin. Nik uste dut bueltatuko naizela
UNAI.R

Anónimo dijo...

Oso ondo eta gustora igaro genuen aste hori izotz pista berrian. Gure monitoreak ondorengoak izan ziren:Urtzi, Asier, Pablo eta Andrei. Oso atseginak ziren nahiz eta haserretzen zirean oso jenio txarra izan (batez ere Urtzik). Zorionez ez zuen inork oina bihurritu edo esginzerik egin, baina nik kriston golpeak hartu nituen.
Agur bero bat, JOYCE 6.B

Anónimo dijo...

Kaixo guztioi:
Hemen jartzen duen moduan, izotz pistan egon ginen. Oso ondo pasa genuen, nahiz eta batzutan erori.
Lau monitore genituen, " batzuk " majuak ziren. Nik atzera ibiltzeko era hobetu nuen, eta beste batzuk, gauza ezberdinak.
Gehien gustatu zitzaidana, hockey-
ean jolastea izan zen; baina urtero bezala, oso denbora gutxi egoten ginen han.
Itzultzeko irrikitaz nago!!!
Agur

Maddalen A.

Anónimo dijo...

Kaixo!
Oso ondo pasa nuen izotz-pistan. Klaseak oso interesgarriak eta dibertigarriak iruditu zitzizkidan.Hoberen pasa nuen eguna azkenengoa izan zen oso dibertigarria iruditu zitzaidalako.
Nire ustez oso ondo dago gauza ezberdinak egitea.

Olatz 6.B

Anónimo dijo...

Kaixo!

Maiatzaren 4tik 8ra izotz pistara joan ginen eta oso ondo pasa genuen.
Joku asko egin genituen,batzuk nahiko zailak baina dibertigarriak. Barre asko egin genuen eta monitoreak oso majuak ziren, baina batzuetan zakarrak baita ere. Gure azken urtea izan zen izotz pistan eta oberenetakoa izan zen. Guretzat, egun dibertigarriena hockey egin genuenean izan zen eta nahiz eta hurrengo urtean hemen ez egon, errepikatzea gustatuko litzaiguke.

Agur bero bat,

6.B-ko Maider eta Ane G.

Anónimo dijo...

Kaixo lagunak!!!
Maiatzaren 4tik 8ra izotz pistara joan ginen. Gauza asko ikasi genituen eta jolas askora jolastu ginen.Irakasleekin farre asko egin genituen oso jatorrak baitziren.Errepikatzea asko gustatuko litzaidake.

Agur!!!
Maialen

Anónimo dijo...

Nire ustez, denok, oso ondo pasatu genuen izotz pistan. Monitore oso atseginak genituen Pablo, Asier, Urtzi eta Andrei. Lehenengo egunean aurrerantz eta atzerantz birpasatzen ibili ginen eta oso ondo pasatu genuen. Bigarren egunean jolasak egin genituen eta ez nuen hain ondo pasa. Hirugarren egunean patinaje artistikoa egin genuen eta nahiko ondo pasatu nuen, Xabier Gullón 10 aldiz erori zelako. Laugarren egunean azkartasuna praktikatu genuen eta oso jolas politak egin genituen. Azken egunean hockey egin genuen eta nire ustez beste taldeak gehiago jolastu zuen baina ez du inporta, primeran pasatu genuelako.
Gure monitoreak Asier eta Pablo ziren eta A gelakoena Urtzi eta Andrei.
Agur eta beste bat arte.
Markel Uriarte.

Anónimo dijo...

Kaixo:
Nire ustez lehenengo egunak hoberenak izan ziren, jolas asko egin genituelako eta gauza dibertegarri asko egin genituelako.Azken egunetan oso aspergarriak izan ziren, patinaje artistikoa egin genuelako, bueno, ni desiatzen nengoen azken eguna irizteko jokeyean jolasteko baina azkenean ez genuen ia ezer jolastu.
Mikel.

Anónimo dijo...

Izotz pistan oso ondo pasatu dut.
Lehenengo egunean patinatzen ikasi genuen.Bigarren egunean jolasak egin genituen.Hirugarren egunean patinaje artistikoa egin genuen.Laugarren egunean askarrago patinatzen ikasi genuen eta bostgarren egunean hockey partidu bat jolastu genuen.Monitoreak oso atsrginak iruditu zitzaizkidan.


Ibai

Anónimo dijo...

Kaixo:
Orokorrean niri asko gustatu zitzaidan. Gehien gustatu zitzaidana izan zen azken egunean hockey eta jolas batzuk genituenean eta gutxien izan zen patinaje artistikoa egin genuenean.Gauza asko ikasi nituen adibidez patinekin atzerantz ondo ibiltzen.
Nire ustez esperientzia ona izan zen.

Andoni Lopez.

Anónimo dijo...

Kaixo:
Niri asko gustatu zitzaidan Bahkeko izotz pistara joatea eta esperientzia polita izan zen.
Niretzat lehenego egunak hoberenak izan ziren baina azken eguna ere oso ondo egon zen.Astelehenean atzera ibiltzen ikasi genuen,asteartean jolasak egin genituen,azteazkenean patinaje artistikoa egiten ikasi genuen,ostegunean azkar joaten ikasi genuen,hau da,abiadura eta ostiralean hockeiean jolasten.
Nire ustez irakasleak oso ondo portatu ziren gurekin.

Iñigo Z

Anónimo dijo...

Apa!!

Oso ondo pasatu genuen izotz pistan eta asko ikasi genuen. Kolpe batzuk hartu genituen, edo nik behintzat hartu nituen. Uste dut irristaketa artistikoa egin genuenean izan zela gehien erori ginen eguna, baina dena den, oso ondo pasatu genuen.

Xabier G.

Anónimo dijo...

Kaixo,
Niri asko gustatu zitzaidan izotz pistan euki nuen esperientzia, ere irakasleak oso jatorrak eta umoretsuak ziren, beraien izenak hauek ziren:Pablo, Asier, Urtzi eta Andrei.
Izotz pistan gauza asko ikasi nituen, hauek ziren batzuk:Atzerantz hobeto ibili, askarrago ibili etab.
Gehien gustatu zitzaidan eguna askena izan zen egin genituen gauzak errazak zirelako eta bukatzeko hockey partidu bat egin genuelako, oso gaizki hasi ginen 3-0 galtzen baina askenean erremontatu genuen eta 3-4 irabazi genuen ni eta nire taladekideak oso pozik geuden irabazi genuelako baina niri berdin zitzaidan galtzen bagenuen, zergatik beste egunetan ere oso pozik egon nintzelako.

Xabier Zaldibar

Anónimo dijo...

Kaixo:
Izotz pistan egindako jolasak eta ariketak, nire ustez politak izan dira. Aurreko urtean ere joan ginen, baina aurten gauza berriak ikasi ditugu, patinaje artistikoa, abiadura...
Gauza berri bat ikasi dut, patinaje artistikoa oso zaila dela,eta ez nuen hori espero.

Janire

Anónimo dijo...

Kaixo!
Apirilaren 4tik 8ra izotz pistara joan ginen. Hango monitoreak pazientzia asko eduki zuten gurekin, askotan erortzen baikinen. Asteazkenean patinaje artistikoa egin genuen, oso dibertigarria izan zen hori, baina gehien gustatu zitzaidana azkenengo egunekoa, ostiralekoa, izan zen. Jockey egin genuen!
Asko ikasi nuen izotz-pistan eta errepikatzea gustatuko litzaidake.
Agur,
Maddi Aiz. 6.B

Anónimo dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasatu genuen.Batzuk asko erori ginen. Niretzat azken eguna hobehena izan zen Hockeyra jolastu genuelako eta gutxien gustatu zitzaidana irristaketa artistikoa izan zen.Aurten gauza asko ikasi dugu:frenatzen, abiadura hartzen, atzeruntz ibiltzen...

Beñat

Anónimo dijo...

kaixo lagunok!
Izotz pistan hainbat gauza ikasi ditugu:Atzerantz irristatzen, estiloarekin frenatzen, irristatzaile artistikoak bezala patinatzen...
Ariketa bakoitzean kolpe bat baino gehiago egon zen, baina ez dugu gogo falta.Monitore guztiak atseginak dira.
6.B-ko Iñigo R. eta Xabi

Anónimo dijo...

Kaixo oso ondo pasatu genuen izotz pistan eta gainera asko ikasi genuen patinatzeari buruz.Irakasleak oso majuak dira.





OSKAR 6.A

Anónimo dijo...

Oso dibertigarria izan zen gainera ni beti erortzen nintzen eta oso barregarriak izan ziren egun guztiak.




julen 6.A

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen izotz pistan.Ia joku guztiak ondo zeuden, niri gehien gustatu zitzaidan jokua biko banda izan zen.
Egun guztiak dibertigarriak izan ziren, baina azken eguna izan zen niretzat dibertigarriena.

Dani 6.A

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen izotz pistan.Ia joku guztiak ondo zeuden, niri gehien gustatu zitzaidan jokua biko banda izan zen.
Egun guztiak dibertigarriak izan ziren, baina azken eguna izan zen niretzat dibertigarriena.

Dani 6.A