Páginas

2009/03/08

MARTXOAK 8

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo denoi!!!



Joyce eta Maddi Are.gara bideo hau ikusi ondoren gehiago konturatu gara emakumeek eta gizonek eskubide berdinak izan behar dituztela.
Besarkada bero bat,
AGUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Pentsatzen dut emakumearen eguna oso garrantzitsua dela eta gainera neskek lan asko egiten dute eta horregatik egun bat lanik egin gabe ez zela oso gaizki etorriko
UNAI

Anónimo dijo...

Kaixo!

Oso ondo iruditzen zait emakumeak beretzako egun bat izatea lan asko egiten duelako.Hala ere, gizonek lan gehiago egitea gustatuko litzaideke.

Agur!

Maddi Aizpurua

Anónimo dijo...

Kaixo denoi!
Duela bi egun konturatu nintzen martxoaren 8an zela emakumearen eguna, eta ahaztu egin nintzen nire ama zoriontzeaz, baina iruditzen zait oso garrantzitsua dela egun hau ospatzea, horrela guztiok konturatzen baikara denok berdinak garela.

Xabi I.

Anónimo dijo...

Kaixo Mertxe eta Karmele:
Nire ustez oso ondo dago zuek jarri duzuen bideoa hau, jendea emakumeok egiten duten lanaz ohartzeko.
Bideoan emakumeek egiten dituzten lanbide pilo bat ikusten dira. Horregatik gustatzen zait; jendeak bideoa ikustean, emakumeak mutilak bezalakoak garela konturatzeko.
Benetan garrantzitsua da emakumeak egiten duten lana, eta ez zait bidezkoa iruditzen, batzuk behar den garrantzia ez ematea.

Maddalen Arrausi